Automatyczna recepcja dla Twojej wygody

RECEPCJA

Jako pierwsi w Płocku wdrożyliśmy w naszym obiekcie innowacyjny system automatycznej recepcji.


System jest bardzo intuicyjny i banalnie prosty dla gości w każdym wieku. W razie problemów o każdej porze można zadzwonić pod nasz numer telefonu, służymy pomocą o każdej porze. Nasze doświadczenie pokazuje, ze nie ma dla nas problemów nie do rozwiązania mimo braku standardowej recepcji. Płatność w naszym obiekcie jest możliwa tylko i wyłącznie za pomocą karty lub BLIK. Istnieje możliwość przedpłaty rezerwacji przelewem.

  1. December 23, 2022

    Zarezerwuj pobyt

    Zarezerwuj swój pobyt korzystając z naszej strony internetowej, telefonicznie, mailowo lub poprzez portal Booking.com.

  2. January 1, 2023

    Dzien przyjazdu

    W dniu przyjazdu otrzymasz od nas na podany adres mailowy i numer telefonu swój indywidualny kod rezerwacji wraz z instrukcją zameldowania. Kod ten umożliwia dostęp do drzwi wejściowych do hotelu. 

  3. January 11, 2023

    Zameldowanie

    Tuż przy wejściu znajduje się kiosk, który pełni funkcję automatycznej recepcji. Automat przeprowadzi cię przez proces samodzielnego zameldowania, wystarczy podążać krok po kroku za instrukcjami podanymi na ekranie. 

  4. January 11, 2023

    Kod rezerwacji

    Wykorzystaj ponownie otrzymany kod rezerwacji. Opłać pobyt kartą płatniczą lub BLIKiem (jeśli została opłacona wcześniej, ten etap jest pomijany). Na koniec otrzymasz swój dokument sprzedaży (paragon lub faktura) oraz kartę dostępu do Twojego pokoju. Twój kod rezerwacji pozwoli Ci przejść również przez drzwi prowadzące do korytarza.